טרנדים בעיצוב דלתות 2019

פותחים דלתות: הטרנדים החמים בעיצוב דלתות פנים לשנת 2019

 
החגים כבר מאחורינו, שנת 2019 עושה את צעדיה בענק לקראתנו וזה בהחלט הזמן לדבר על הטרנדים החמים בעולם עיצוב דלתות פנים. רק נזכיר שדלתות פנים הן כלי עיצובי פוטנציאלי שיכול בקלות לשדרג כל חלל, כך שאין צורך לשבור ולהרוס את חלל הבית כדי לקבל מעטפת מעוצבת ויוקרתית.

המומחים של Citydoors התגייסו למשימה והביאו בפניכם את כל הטרנדים הבולטים בעולם עיצוב דלתות פנים, פשוט לגזור, לשמור וכמובן ליישם.
 

סגנון עיצוב כדרך חיים

 
בין הטרנדים המסתמנים לטרנדים הלוהטים בשנת 2019 ניתן למנות את הסגנון ההייטקיסטי והקלאסי, ובכן עדין נותר מקום של כבוד לדלתות בסגנון וינטג' וסגנון אותנטי. נראה כי סגנונות אלה מוכרים לנו מזה כמה שנים, אך כמובן שיש להתאים את הדלתות לסגנון העיצוב הקיים כדי שישתלבו בסינרגיה מושלמת עם יתר האלמנטים סביב. לדוגמה, דלתות בסגנון הייטקיסטי עם פס רוחב נקיים למראה קלאסי, או סגנון כפרי וחמים עם עיטורים עדינים המתבלים את החלל בהרמוניה המתבקשת.

לא נפרדים מהגוונים הלבנים

 
אם חשבתם לרגע שניפרד מהגוונים הלבנים, קבלו ביטול. הגוונים הלבנים עדין שולטים בזירה, אך נראה כי במקום הלבן הקלאסי תפסו בגאווה הגוונים שמנת וקרם. אין ספק שדלתות פנים בגוונים בהירים עדין מככבים, וזאת בזכות המרחב שהם מעניקים לחלל וגם למראה הנקי המשתלב נהדר בכל סגנון עיצוב. את בחירת הצבע יהיה עליכם לבצע על פי הריצוף והקירות לקבלת הרמוניה מקסימלית.
 

שקעים וחריצים עם שיק

 
אז אחרי שדיברנו על צבעים, נותר לנו לדבר על מגמות עיצוב חדשניות. את הפסים והקווים כולנו מכירים, אך נראה כי בשנה החדשה השקעים והחריצים יהיו עדינים ולא משתלטים על עיצוב הדלת, כך לדוגמה דגם ROMA של Citydoors, אותו תוכלו למצוא בעמוד דלתות פולימריות, המכיל שני מלבנים עם מדרגה עדינה המעטרים את הדלת באלגנטיות, דגם AMSTERDAM, עם שני פסים מאורכים ושני פסים רוחביים צדיים המבליטים את השיק של הדלת במינימום מאמץ.
 

הכול בשם הנוסטלגיה – דלתות וינטג'

 
ניתן לומר שמעל עשור עיצובי וינטג' מככבים בזירת העיצוב, ונראה שהם לא הולכים להיעלם בקרוב. גם בשנת 2019 מגמת וינטג' תלווה אותנו ובגדול, אם כי ההבלטות והעיטורים שלהן יהיו קצת יותר סולידיים, דבר שדי מתכתב עם מגמת העיצוב הקלאסית שדי מוכרת לנו בתקופה האחרונה.
 

החותם הסופי – הפרזול

 
הפרזול הא החותם הסופי של הדלת, זה שנותן את הטאץ' העיצובי האחרון למראה מושלם. פרזול מעניין יכול בקלות להפוך כל דלת משמימה למלאה בחיים ובד בבד גם לדלת נוחה שכיף לפתוח ולסגור אותה. מגמת העיצוב החדשנית כבר אינה מסתפקת רק בידיות יפות, אלא גם בידיות נוחות, ולכן הקפידו לבחור ידיות נוחות לאחיזה.
 

לא רק יופי, גם איכות על הפרק

 
הצרכן הישראלי אינו מחפש רק דלתות מעוצבות, אלא מחפש גם דלתות איכותיות העמידות למשך שנים רבות למים, בידוד איכותי, רמת גימור גבוהה, טריקה שקטה ועד ידיות נוחות ואיכותיות. מאחורי העיצובים של Citydoors מסתתרת טכנולוגיה מתקדמת הבאה לידי ביטוי בעמידות הדלתות וברמת הבידוד הגבוהה שלהן כמו חומרי בידוד מסוג פלקסבארד המבטיח בידוד טרמי ואקוסטי מעולה. את השילוב המושלם בין עיצוב לאיכות תחושו היטב עם השנים.