דלתות הזזה של שנת 2021

אם גם אצלכם המונח דלתות הזזה מתקשר לקול גרירה של דלת כבדה – כנראה שעוד לא הכרתם את הדלתות של שנת 2021. אם חשבתם שדלת הזזה, דינה להיתקע על המסילה ולצאת מכלל שימוש – אתם צריכים לרענן את ההסתכלות שלכם. קבלו את קולקציית הדלתות העכשווית שמביאה את הפתרון הטוב ביותר מותאם לצורך. עם דלת הזזה מעוצבת, יפה, והכי חשוב – נוחה. אז כדאי לחשוב מחדש ולקבל את הפתרונות המדהימים שפותחו במיוחד עבור מי שמחפש את הטוב ביותר לבית שלו.

 

חידושים עכשוויים בדלתות הזזה לבית

 

כאשר אנו בוחרים דלת פנים לבית יש לנו מספר שיקולים, ביניהם בולטים שני שיקולים עיקריים. הראשון הוא ההיבט הפרקטי והנוח, והשני הוא ההיבט העיצובי. חשוב לנו שהדלת תתאים לצרכי הבית ותאפשר שימוש מועיל ונוח, כמו כן אנחנו חפצים שהיא תתאים לעיצוב הכללי של הבית, ותתרום את חלקה לאווירה ולמראה. ואכן דלתות הזזה בימינו מצליחות להתאים את עצמן לצרכים ולדרישות. מצד אחד הן נוחות ומועילות במידה רבה, ומצד שני הן יפות ומשתלבות נהדר במראה הבית.

 

יתרונות של דלתות הזזה 2021

 
1. לדלתות ההזזה כיום יש מנגנון מעולה. מה שמאפשר הזזה קלה ושקטה על גבי מסילה עליונה.
2. הדלתות מיוצרות מחומרים פולימרים איכותיים מאוד. דבר שמאפשר לנו לקבל דלת הזזה מעוצבת ויפה. כזו שלא מזכירה לנו פריטים עתיקים וחסרי חן.

יתרונות מסורתיים ופתרונות חדשניים

 
דלתות הזזה מביאות עימן פתרונות מעולים. בעיקר בהיבט של חיסכון במקום וניצול שטחים. בעוד שדלת רגילה תופסת מקום וניכרת בשטח בכל עת, הרי דלת הזזה נפתחת הצידה או לתוך כיס מובנה , בלי לתפוס חלל יקר. וכולנו יודעים עד כמה חשוב לנו כל מטר בעיקר בחדרים קטנים.
מבחינת בידוד אקוסטי ותרמי יש חיסרון לדלתות ההזזה, אך במקומות בהם לא ניתן להתקין דלת על צירים עם איטום מדובר בפתרון טוב.
 

הדלת שלכם ממתינה לכם אצלנו

 
חברת סיטי דורס מזמינה אתכם להתרשם מקולקציית דלתות פנים עכשווית ומתקדמת במיוחד.
אצלנו תוכלו לראות גם את דלתות ההזזה הנבחרות מסדרת הי סטנדרט הפולימרית.
אלו שמאפשרות לכם למצוא פיתרון כשהחלל צר, לשפר את מראה הבית ולשלב בו פתרונות מדהימים בלי להתפשר על האיכות והמראה.
דלת פנים טובה מאפשרת לכם למקסם את השטח שעומד לרשותכם, ולשפר את חווית השימוש בחדר ובדלת. בואו להתרשם מדלתות מעוצבות ואיכותיות שישרתו אתכם לאורך שנים!