כל מה שצריך לדעת על דלתות פנים פולימר

דלתות פנים הן חלק משמעותי מאוד בבית ובכל מבנה שהוא. יש להם נוכחות דומיננטית והן מהוות מרכיב משמעותי בעיצוב, בתחזוקה ובניקיון. לכן אין זה נכון לבחור דלת פנים מכל הבא ליד. אלא חשוב לבדוק את האופציות הקיימות ואת החלופות הכדאיות. בחירה חכמה הינה בחירה שלוקחת בחשבון אופציות רבות וחותרת לאתר את דלתות הפנים המתאימות והטובות שתשמשנה אותנו לאורך זמן רב. בשנים האחרונות הכרנו את החומרים הפולימריים. מדובר על חומר ייחודי WPC שעובר תהליך מיוחד אשר מקנה לו את יתרונות העץ המלא + יתרונות החומרים הפלסטיים המתקדמים ללא חסרונות כמעט , לטובת עמידות המוצר ברמה גבוהה

פולימר בשירות דלתות הפנים

אחד השימושים הרווחים בחומרים פולימריים הוא ייצור דלתות פנים פולימר. הפולימר מתאים מאוד לייצור דלתות פנים, והוא עונה על כל הפרמטרים הרלוונטיים. לא פלא שלקוחות רבים בוחרים דלת פנים פולימרית. ניתן להבחין בין רמות שונות של דלתות פולימר.
1. דלת שכולה יציקת פולימר – זו דלת שמיוצרת כל כולה מחומר פולימרי. הדלת מאופיינת ברמת עמידות לנזקי מים גבוהה ביותר
2. דלת בנויה מלוחות פולימר עבים על קונסטרוקציה פנימית של עץ. רמת עמידות גבוה לנזקי מים
3. דלת מצופה פולימר (סוג של לימינטו או cpl) – במטרה להוזיל את עלויות הייצור. רמת העמידות לנזקי מים מוגבלת לתנאים מסוימים.
 

למי מתאים לבחור דלתות פולימר?

רבים בוחרים כיום דלתות פנים פולימר. הדלתות הללו מאופיינות במספר יתרונות בולטים שממצבים את הדלתות לטובות ביותר ומומלצות בחום. ראשית זו עמידות החומר. פולימר נחשב לחומר גלם עמיד מאוד, והוא מצליח להתמודד היטב גם מול לחות/רטיבות ואף מול הצפת מים. כך שאם הנכם חוששים מנזקי מים והתנפחות הדלת כתוצאה מחשיפה למים – דלת פולימר ( יצוקה או בנויה מלוחות פולימר יצוק) הינה הדלת המומלצת ביותר עבורכם.
בנוסף חשוב לציין את נושא הבידוד. בתוך הבית חשוב לנו לשמור על פרטיות ועל שקט בתוך כל חדר. לא נוח לנו ששיחה שמתנהלת מאחורי הדלת תישמע בחדרים הסמוכים. דלת פולימר מבודדת ממלאה היטב את התפקיד הזה, והיא מעולה מבחינה אקוסטית. מה שאומר שהצלילים נשארים בתוך החדר ולא חורגים מגבולותיו. גם רעשים בחללי הבית לא חודרים במלוא עוצמתם מבעד לדלת הסגורה.לבידוד זה יש גם יתרון מבחינה טרמית.

דלת פנים פולימר במחיר אפשרי

דלת פנים פולימרית הינה דלת יקרה קצת יותר ביחס לדלתות עץ וכוורת פשוטות. בשנים אלו מוצעות בפנינו מגוון גדול של דלתות המתאימות לכל סגנון עיצובי ולכל כיס. באקלים המזרח תיכוני שלנו תפסו דלתות הפולימר מעמד מוביל ומכובד ביותר בשל המגוון וההתאמה לסוג הבנייה ולתרבות( שטיפה במים של ריצוף /בתים נרחבים / צורך בפרטיות בחדר)
 

סיטי דורס – חברת הדלתות שלכם

חברת סיטי דורס הינה אחת השחקניות הראשיות בתחום דלתות פנים. היא מציעה לקהל הלקוחות שלה מענה מעולה בכל מה שקשור לדלתות פנים פולימריות. החברה מציגה מבחר דלתות פנים בדגמים שונים ובעיצובים עכשוויים. כמו כן ניתן להשיג דלתות פנים פולימר ברמות איכות שונות בהתאם לצורך ולמטרה.