דלתות פנים: פונקציונליות ונראות משלימה לעיצוב כולל של הבית

רבות השתנה במהלך הדורות בתחום דלתות הפנים בבית ובמשרד יחד עם השינויים בסגנון הבנייה ובאורח החיים שלנו.
בעבר נהוג היה להבליט את הדלת בחלל עד כמה שניתן, בעזרת משקופים מעוגלים שבלטו מקו הקיר, עיטורים גסים של ברזל או פסי אלומיניום בדוגמאות שונות, הדלת הייתה כבדה ונוכחת מאוד בחללים גדולים כקטנים.
כיום המגמה הפוכה לחלוטין, חלל הבית מאוורר, מואר והדלתות משתלבות בו באופן מקסימאלי והרמוני, הדלת מגיעה במראה נקי ואלגנטי ומעוצבת במידה ובצבעים רכים – מרבית הדלתות מגיעות בצבעי לבן או שמנת עדינה.
למשרדים, אולמות וחלל בעיצובים מיוחדים החפצים בכך ניתן להזמין כל צבע דלת בהתאמה ע"פ מניפת צבעים בן לאומית.
מבחינת פונקציונליות של השימוש בדלת, כיום דלתות מיוצרות בשיטת הנעילה שקטה, הדלת היא חלק המשתלב במרחב הביתי ללא הבלטת ייתר תוך יצירת בידוד מרעשים ומעבר טמפרטורה.
במגוון דלתות הפנים ובחברות המתקדמות ניתן להשיג דלתות הזזה פולימריות, דלתות הזזה כיס ואף דלתות נסתרות.
הדלתות האיכותיות מגיעות בגמר שונה, צביעה בתנור לימינטו פורמיאקה או בציפוי PVC מתקדם לכיסוי מגן נגד שריטות ובלאי טבעי.
הפרזול אף הוא עדין ונוח, הצירים המובחרים עשויים נירוסטה איכותית והידיות מרביתן בגוני ניקל ואוקסיד כשהאיכות משופרת והן משתלבות עיצובית בהתאמה לשאר המבנה.

איך לבחור דלת פנים?

 

אם אתם שואלים את עצמכם איך לבחור דלת פנים,התשובה היא שיש מספר פרמטרים שצריך לשים אליהם לב:

תקציב: לתקציב משקל חשוב בבואכם לבחור דלתות פנים וחוץ, שלב זה מגיע בעיקר לקראת סוף בנייה כשהוצאות והתחייבויות רבות לפניכם.
לכן חשוב לעשות סקרי שוק נרחבים בחנויות ובאתרים השונים ולכשתעמדו לפני בחירה – זכרו שלרמת השירות ולאיכות המתקינים משקל חשוב ביותר.
הקפידו לרכוש מעסק עם המלצות חיוביות עם דגש על שרות ואחריות תוך מחיר הוגן ויחס אישי

צבע ועיצוב
: הצבע יבחר ע"פ הגונים שבחרתם לביתכם
לריצוף בגווני קרם/ חול/ פרקט ממשפחת שמנת חום מתאימות דלתות בצבע שמנת/קרם עדין, כשגם הקיר נצבע בגון ביניים דומה (לבן "שבור") או דלת במראה עץ כפרי.
לשלל מרצפות בגווני אפור תתאים יותר דלת לבנה. הדלת המודרנית צריכה להגיע בעיצוב עדין המשתלב במרחב מבלי לבלוט מידי .

איכות:
 באזור המזרח התיכון שטחים נרחבים הפכו מוכי טרמיטים, חרקים קטנים הפוגעים אנושות במשקופים ומוצרי עץ, לכן חשוב להקפיד על מוצר מפולימר עבה ואיכותי שדוחה טרמיטים ועמיד לנזקי מים.

בידוד אקוסטי ותרמי
: ישנם חומרי בידוד שונים ( פלאקסבארד, ספוג דחוס, פוליאריתן מוקצף) וכולם מבודדים, במרבית החברות הדלתות מבודדות ועומדות בתפקידן זה.
בבואכם לרכוש דלתות פנים התרשמו ממקצועיות הצוות, בקשו לראות חתך דלת ומשקוף, וודאו שאתם מבינים את ההבדלים בן הסדרות השונות והשפע הקיים ושיש סיוע להתאמה מרבית לרווחתכם ושביעות רצונכם , זכרו הבית (ואף משרד במקרים רבים) הוא מרחב בו חשובה האסטטיקה וחשובה הפרטיות ובכל רכישה /עסקה חשוב ביותר לרכוש בבית עסק יעודי המקפיד על איכות ושרות.

מה חשוב שיהיה בדלת הזזה?

דלת הזזה צריכה לכלול מספר נתונים כדי שהיא תוכל לענות על הצורך שלנו, ולהיות חלק מהבית ומהחיים שלנו בבית. אלו הפרמטרים שיש לבדוק לפני שנזמין דלתה הזזה.

מראה ועיצוב

דלתות הזזה מעוצבות אמורות להשתלב במראה החלל, ולהתמזג במקום בלי לבלוט יתר על המידה. כך שחשוב לנו לבחון אפשרויות של דלתות פנים מעוצבות כדי להבטיח שהדלת תהיה נאה ומתאימה לחלל בו היא תותקן. שהיא תוסיף למראה ותשלים אותו, ולא תפגע בו ותהרוס את ההרמוניה. ניתן להתרשם ממגוון דלתות פנים מעוצבות בשלל עיצובים וצבעים להתאמה מושלמת.

פרקטיקה

הדלת צריכה להיות פרקטית. וזה אומר שהשימוש בה אמור להיות נוח ויעיל. שאפשר יהיה בקלות להסיט את הדלתות לימין ולשמאל, לפתוח – לסגור ללא מאמץ. כאשר הכיס ומערכת ההזזה איכותיים ומותקנים היטב, ניתן לעשות בדלת שימוש מועיל.

עמידות

דלת הזזה נועדה לשמש אותנו למשך שנים. לכן חשוב כי הדלת תהיה עמידה ותחזיק מעמד לאורך שנים ללא תקלות. דלת עמידה היא כזו שנעה על המסילה ללא תקלות, והיא שומרת גם על המראה שלה נאה לאורך זמן.

הגנה ממים וממזיקים

חשוב לנו שהדלת תהיה נגד מים. הגנה זו מבטיחה כי גם אם הדלת תיחשף לרטיבות היא לא תתנפח ותאבד את הצורה שלה. לגבי מזיקים – יש להבין כי מזיקים שונים עלולים לפגוע בדלתות הפנים. דלת שעברה תהליכים מיוחדים כדי להבטיח לה עמידות כנגד מזיקים תוכל לעמוד על מקומה, ולמלא את תפקידה לאורך שנים בלי בעיות וטרדות.

התקנה מקצועית

מסתבר כי התקנת דלתות הוא תחום מורכב מאוד. ואם מדובר על דלת הזזה, הרי האתגר גדול יותר. ההתקנה דורשת הבנה באופן הפעולה של הדלת וכן במערכת ההזזה שמאפשרת את התנועה. התקנה טובה משיגה מראה נאה של המשקוף וזווית מדויקת של הדלת. התקנה כזו תתבצע על ידי מתקין דלתות מקצועי.

חברה מקצועית ואמינה לדלת הזזה שתהיו מרוצים ממנה

כדי שדלת ההזזה אותה אתם מזמינים תשביע את רצונכם, ותשתמשו בה לאורך שנים בלי נזקים ותקלות חשוב לכם לבחור חברה מקצועית ומומחית בתחום דלתות פנים. השימוש הרב בדלתות הפנים מחייב התייחסות הולמת. כך שמוצרים באיכות ירודה לא יוכלו לספק לנו את הצורך. בחרו חברה שמתמחה בתחום מיוחד זה של דלתות הזזה, שם תוכלו לקבל את המענה ולהיות מרוצים מדלת הזזה שנעה הנה והנה במלוא הנוחות!